معجزه کلوئید طلا بر تناسب اندام و کاهش وزن

فناوری نانو به عنوان یک فناوری بین رشته‌ای و پیشتاز در کنار فناوری زیستی توانایی خود را در رفع کمبودها در بسیاری از عرصه‌های علمی و صنعتی، به خصوص در حوره بهداشت و سلامت به اثبات رسانیده است، به دلیل همین توانایی‌ها امروزه کمتر عرصه‌ای را می‌توان یافت که فناوری نانو با قابلیت‌ها و توانمندی‌های منحصر به فرد خود را به آن تحمیل نکرده باشند. در سه دهه اخیر ورود فناوری‌های مختلف به عرصه پزشکی منجر به ایجاد تحولات عظیمی گردید. در این دوره افزایش چشمگیری در روند درمان و پیشگیری بیماری‌ها صورت گرفت.

در این راستا محلول کلوئیدی طلا نوعی سل یا سوسپانسیونی کلوئیدی از نانو ذرّات طلا درون فازی مایع (معمولاً آب) است که عموماً به رنگ قرمز لعل (برای ذرات با اندازه‌ی کوچکتر از ۱۰۰ نانومتر) یا آبی/بنفش (برای ذرات با اندازه‌ی بزرگتر از صد نانومتر) یافت می‌شود. این نوع کلوئید به دلیل خواص نوری، الکترونیکی، و مولکولی خود سال‌ها مورد علاقه‌ی محققین و موضوعی موردعلاقه برای مطالعات علمی بوده و تاکنون نیز کاربرد‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف یافته است.

مزایای بلعیدن طلا از دوران باستان برای اجداد و نیاکان ما شناخته شده است. نیاکان ما بر این باور بودند که مصرف مرتب طلا باعث جوانی و طراوت می‌شود. مردم روم باستان از طلا جهت التیام مشکلات پوستی خود بهره می‌گرفتند. امروزه مطالعات تحقیقی گوناگون به شواهدی دست یافته‌اند که این ادعا را تأیید می‌کنند. در نتیجه، مزایای طلای کلوئیدی اکنون به طور گسترده شناخته شده هستند و از این ماده به عنوان طب جایگزین جهت درمان بیماری‌های گوناگون استفاده می‌شود.

اساساً مزیّت طلای کلوئیدی در این حقیقت نهفته‌ است که این ماده را می‌توان به شکل ایمن در جهت مصرف داخلی و مصرف خارجی استفاده نمود. ذرات ریز طلا به آسانی از کلوئید به غشای سلولی نفوذ می‌کنند و علائم ناشی از چندین اختلال بهداشتی را به شکل مؤثر و کارآمدی برطرف می‌نمایند.

رسیدن به تناسب اندام و داشتن بدنی خوش‌فرم این روزها آرزوی بسیاری از جوانان شده. اکثر کسانی که اضافه وزن دارند به دنبال بهترین روش برای کاهش وزن هستند. در این میان عده‌ای برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌‌آل به هر روشی متوسل می‌شوند. اگر شما هم در رویای کاهش وزن و تناسب اندام به سر می‌برید، حتما تا به حال چیزهایی در مورد محلول کلوئید طلا و وعده طرفداران آن مبنی بر لاغری سریع شنیده‌اید.

محلول کلوئیدی طلا با افزایش متابولیسم بدن، باعث افزایش سوخت‌وساز بدن، کاهش چربی‌ها، کاهش جذب قند و رفع اشتهای کاذب می‌شود. البته محلول کلوئید طلا به تنهایی سبب لاغری نمی‌شود و مصرف آن باید با برنامه غذایی و ورزشی مناسب همراه باشد. اما نکته مهّم در مصرف محلول کلوئید طلا در این است که برخلاف سایر قرص‌ها و داروهای لاغری، هیچ‌گونه عوارض جانبی ایجاد نمی‌کند.

برای خرید آنلاین محلول کلوئید طلا اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *