تولید کلوئید طلا با فناوری نانو توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر

پژوهشگاه فناوری سلامت دانشگاه امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه تولیدکننده‌ انواع محصولات نانو در حوزه سلامت و زیبایی در راستای انجام تحقیقات کاربردی خود اخیراً به تولیدی جدید با عنوان « نانو کلوئید طلا » و « کلوئید یون نقره» دست زده است که در حوزه سلامت کاربرد بسیار بالایی دارد.

محصول کلوئید طلا و یون نقره با تکنولوژی انفجار الکتریکی سیم طلا و نقره در محیط آب دیونیزه( آب مقطر) تولید می‌شود، که هیچ‌گونه حساسیت‌های پوستی ایجاد نمی‌کند. این روش در حوزه تولید نانو مواد، روش تولید از بالا به پایین طبقه‌بندی می‌شود. این روش فیزیکی یکی از جدیدترین روش‌ها برای تولید نانوذراّت فلزی است.

این محصولات فناورانه که حاصل 2 سال تلاش تحقیقاتی کارشناسان و محققان پژوهشکده فناوری سلامت است، کاربردهای متنوعی بویژه در کاهش درد مفاصل و التهاب ناشی از آن، کمک به افزایش ضریب هوشی و تمرکز، کمک به درمان علائم افسردگی، بهبود اختلالات سیستم گوارشی، رفع اختلالات پوستی، کمک به فرآیند درمان سرطان، رفع عفونت‌ها و … دارد.

گفتنی است تهیه محلول و اسپری کلوئید طلا و یون نقره با همکاری تیمی بسیار قوی متشکل از افرادی متخصص  در حوزه‌های فناوری نانو تولید شده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، به آدرس اینترنتی www.odinky.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *