مزایای مهم نقره کلوئیدی نسبت به آنتی‌بیوتیک

مقدمه

نقره کلوئیدی اساساً درآب مقطر وجود دارد که این امکان را می‌دهد تا به صورت مؤثرتر و بدون درد برای غشای مخاطی و زخم‌های باز استفاده نماییم. به کمک قطره‌چکان می‌توان نقره کلوئیدی را در چشم، گوش، بینی، و واژن ریخت.

همچنین می‌توان آنرا روی زخم مالیده یا زخم را با آن پانسمان کرد.

نقره کلوئیدی دارای طیف گسترده‌ای می‌باشد، برای مثال آنتی‌بیوتیک به صورت ماکسیمم روی ۱۵نوع باکتری تاثیر می‌گذارد، ولی نقره کلوئیدی به صورت فعال علیه ۶۵۰-۶۰۰ نوع ویروس، باکتری و قارچ عمل می‌کند.

دارای واکنش آلرژیکی نمی‌باشد و هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارد.

حتی در زمان بارداری و همچنین نوزادان در بدو تولد، بدون هیچگونه محدودیتی قابل استفاده است.

نحوه عملکرد نقره کلوئیدی

مصرف و نحوه عملکرد نقره کلوئیدی به قدری ساده و بی‌خطر است که نیازمند تشخیص دقیق پزشکی نیز نمی‌باشد.

برای درمان عفونت‌ها، نسبت به نقره کلوئیدی هیچ باکتری و ویروسی در شکل پایدار تشکیل نمی‌شوند، ولی نسبت به آنتی‌بیوتیک هر ۵ روز فرم پایداری را تشکیل می‌دهند. ارگانیزم‌های تک سلولی نمی‌توانند در برابر وجود نقره کلوئیدی به صورت مقاوم تغییر شکل دهند، در نتیجه، نه سازگاری و نه مقاومت با نقره از خود نشان نمی‌دهند. نقره کلوئیدی را می‌توان حتی سال‌های متمادی مصرف نمود، بدون اینکه هیچگونه عوارض منفی و تاثیر مخرب روی ارگانیزم داشته باشد. یک مورد نادر در تحقیقات به عمل آمده، دیده شد که افرادی که ۸ سال متمادی روزی ۲ قاشق غذاخوری محلول نقره مصرف می‌کرده اند، تنها عارضه ایجاد شده این بود که رنگ پوست این افراد به دلیل رسوب بیش از حد نقره خاکستری شده بود.

نقره کلوئیدی برخلاف آنتی بیوتیک‌های مصنوعی که منجر به مرگ آنزیم‌های مفید نیز می‌گردند، به آن‌ها صدمه‌ای نمیزند؛ چرا که این آنزیم‌ها وقتی نقره کلوئیدی در آن‌ها عمل می‌کند، به صورت قابل ملاحظه‌ای متفاوت از آنزیم‌های اولیه از موجودات تک سلولی می‌باشند.

نقره در ارگانیزم، اتصال سمی تشکیل نمی‌دهد و فقط با آنزیم‌های تبادل اکسیژن میکروب‌ها واکنش نشان می‌دهد.

بدبن ترتیب، نقره کلوئیدی یک ماده طبیعی بی‌خطر در برابر بیماری‌های گوناگون است که هیچگونه تاثیر مخرب و عوارض منفی در انسان، گیاهان و کلیه موجودات زنده چند سلولی ایجاد نمی‌کند، ضمن اینکه دارای تاثیر درمانی پیشگیری کننده نیز هست.

برای خرید کلوئید یون نقره اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *