مصرف کلوئید طلا در طب سنتی

خواص طلا بر پایه نشانه‌های بجای مانده، از کهن‌ترین داروی دوران باستان بوده‌ و استفاده روزانه از طلای خالص در طب سنتی چین جهت دفع سموم و جوان‌سازی پوست یک عمل بسیار نتیجه‌بخش بوده و در قرون وسطی شاهان و افراد برجسته بر این باور بودند که چیزی چنین ارزشمند و کمیاب باید برای سلامتی مفید باشد و نمی‌شود ماده‌ای به این زیبایی و کمیابی به بدن آسیب برساند. همچنین از برگ طلا به صورت گرد یا پوسته در پخت و برای زیبایی روی برخی خوراکی‌های رده بالا و نوشیدنی‌های مخصوص قشر خاصی از مردم ثروتمند استفاده می‌کردند.

این تجربه کهن، محققان کمپانی را بر آن داشت تا محصولاتی با ترکیبات فوق‌العاده به همراه ترکیبات طلا تهیه کنند و آن را برای زیبایی و درمان عوارض پوست هدیه نمایند، امروزه هم در پزشکی از طلا برای درمان نیز استفاده می‌شود. برخی از نمک‌‌های طلا ویژگی ضدالتهابی دارند و در داروسازی و درمان ورم مفاصل و بیماری‌‌های مانند آن کاربرد دارند و کمک می‌کنند تا درد و ورم روماتیسم مفصلی و سل بهبود یابد.

خواص نوری ذرّات طلا به اندازه و ابعاد فیزیکی این ذرّات بستگی دارد. میدان‌‌های الکتریکی نوسانی پرتو نوری که در نزدیکی یک نانو ذره کلوئیدی منتشر می‌‌شوند با الکترون‌‌های آزاد برهم کنش می‌‌کنند و باعث ایجاد نوسان هماهنگ بار الکترونی می‌‌شوند که با فرکانس نور مرئی رزونانس دارند.

برای خرید آنلاین کلوئید طلا اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *