بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

محلول کلوئید طلا برای جوانسازی، سلامتی پوست و افزایش زیبایی

همه طلا را به عنوان نماد تجمل می‌شناسند اما بهتر است بدانیم که طلا علاوه بر اینکه جنبه زیبایی و قیمتی دارد، فواید بسیاری نیز برای پوست و در حوزه زیبایی دارد.

در چند سال گذشته محلول کلوئید طلا به عنوان یک ماده مراقبت از پوست محبوبیت زیادی کسب کرده و بسیاری از شرکت‌های آرایشی به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان، مواد مغذی فراوان و پروتئین، نانو کلوئید طلا را در طیف گسترده‌ای از محصولات تقویت‌کننده زیبایی خود استفاده می‌کنند.

محلول کلوئید طلا سطح آنتی‌اکسیدانی پوست را تقویت می‌کند و عملکردهای طبیعی آن را بهبود می‌بخشد. در نتیجه مصرف آن باعث سفت شدن و جوانسازی پوست صورت و پوست اطراف چشم می‌شود. محلول کلوئیدی طلا همچنین خاصیت ضد التهابی بالایی هم دارد.

  • روشن‌کننده و براق‌کننده چهره

چون طلا عنصری است که خاصیت بازتابش نور دارد و نور را منعکس می‌کند، به همین دلیل استفاده از محلول کلوئید طلا می‌تواند باعث درخشش و براقیت پوست چهره شود.

استقاده از محلول کلوئید طلا باعث متعادل شدن رنگ چهره و از بین بردن لک‌های ناشی از عوامل مختلف بر روی صورت می‌شود. در واقع یکی از خواص طلا برای پوست روشن‌کننده و شفاف‌کننده قوی پوست است.

  • برطرف‌کننده چین و چروک پوستی

ذرّات طلا به دلیل قدرت نفوذ بالا درون لایه‌های عمیق پوست باعث پر کردن منافذ و چروک‌های سطحی می‌شود و در نتیجه پوست شفاف‌تر و درخشان‌تر دیده می‌شود. استفاده از محلول کلوئید طلا که دارای ذرّات کلوئیدی طلا هستند، تأثیرگذاری بیشتری در رفع چروک‌های سطحی دارد.

جوانسازی پوست

یکی از خواص طلا برای پوست جوانسازی سلول‌های پوستی است. استفاده از طلا در محصولات پوستی مانند کرم، محلول و ماسک‌های صورت به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان از ایجاد رادیکال‌های آزاد جلوگیری کرده و سبب تولید کلاژن و جلوگیری از پیری سلول‌های پوست می‌شود.

وجود آنتی اکسیدان موجود در محلول کلوئید طلا باعث تقویت و استحکام پوست شده و از شل‌شدگی پوست نیز تا حد زیادی پیشگیری می‌شود.

محلول کلوئید طلا، با تحریک سلول‌های پوستی، سبب ترمیم و بازسازی سلول‌ها می‌شود و همین امر در جوانسازی پوست نقش مؤثری دارد.

برای خرید آنلاین کلوئید طلا می‌توانید اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کامنت 2

  1. سلام خدمت بزرگواران
    قیمت کلوئید طلا چقدره؟ چجوری سفارش بدیم؟ آیا برای جوانسازی پوست قطعی هست؟ تا چه مدت باید استفاده کرد ؟ محدود یا تا پایان عمر؟

    1. سلام و عرض ادب
      اسپری کلوئید طلا حاوی نانوذرات طلا هستش که با نفوذ در بافت پوست، سلول های آسیب دیده پوست رو ترمیم میکنه از این جهت نقش بسیار موثری در جوانسازی پوست داره،
      دوره مصرف هم بسته به نظر و ایده آل خودتون هست اما از یکماه به بعد خودتون تاثیر استفاده از اسپری رو خواهید دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *